Gürün’de Ot Biçme ve Peyzaj Çalışmaları Aralıksız Sürüyor
Gürün Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, daha temiz, düzenli ve estetik bir görünüme kavuşması amacıyla yürüttüğü ot biçme, peyzaj ve çevre düzenleme çalışmalarına aralıksız devam ediyor.
Gürün Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, daha temiz, düzenli ve estetik bir görünüme kavuşması amacıyla yürüttüğü ot biçme, peyzaj ve çevre düzenleme çalışmalarına aralıksız devam ediyor. Bahar mevsiminin gelmesiyle birlikte ilçe genelinde kapsamlı bir çalışma başlatan ekipler, parklar, yeşil alanlar, refüjler, kavşaklar ve mahallelerde yoğun mesai harcıyor. Mevsimlik çiçek dikim çalışmalarını büyük ölçüde tamamlayan ekipler, özellikle ilçe girişleri, ana arterler, kavşaklar ve orta refüjlerde gerçekleştirdikleri peyzaj düzenlemeleriyle Gürün’e renkli ve estetik bir görünüm kazandırdı. Farklı renk ve türlerdeki çiçeklerle süslenen alanlar vatandaşların beğenisini toplarken, ilçe merkezindeki yeşil alanlarda da bakım çalışmaları titizlikle sürdürülüyor. Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında, yabani otların temizlenmesi, çimlerin biçimi, ağaç ve süs bitkilerinin bakımı, sulama faaliyetleri ve çevre düzenlemeleri de eş zamanlı olarak gerçekleştiriliyor. Özellikle yaz aylarının yaklaşmasıyla birlikte hızla büyüyen yabani otların temizlenmesi sayesinde hem görüntü kirliliğinin önüne geçiliyor hem de vatandaşların daha sağlıklı ve temiz bir çevrede yaşamaları sağlanıyor. Çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulunan Gürün Belediye Başkanı Nami Çiftçi, ilçenin doğal güzelliklerinin korunması ve geliştirilmesi adına belediye ekiplerinin özveriyle çalıştığını belirtti. Gürün’ün her mevsim ayrı bir güzelliğe sahip olduğunu ifade eden Başkan Çiftçi, baharın gelişiyle birlikte ilçenin adeta yeniden canlandığını söyledi. Başkan Çiftçi açıklamasında, “Güzel ilçemiz, tabiatın canlanmasıyla birlikte daha da güzelleşti. Gürün’ümüz her yıl parklarımıza, refüjlerimize ve yeşil alanlarımıza dikilen mevsimlik çiçeklerle farklı bir görünüme kavuşuyor. Rengârenk çiçekler ilçemize ayrı bir canlılık katarken vatandaşlarımızın da daha ferah ve estetik bir ortamda vakit geçirmelerine imkân sağlıyor. Ekiplerimiz sadece çiçek dikimi değil, ot biçme, çim bakım ve çevre düzenleme çalışmalarını da aralıksız sürdürüyor” ifadelerini kullandı. Vatandaşların daha temiz ve düzenli bir çevrede yaşamalarını hedeflediklerini vurgulayan Başkan Çiftçi, belediye olarak yeşil alanların korunmasına büyük önem verdiklerini belirterek, çalışmaların ilçe genelinde belirlenen program çerçevesinde devam edeceğini kaydetti. Yaz sezonu boyunca bakım çalışmalarının süreceğini ifade eden yetkililer, parklar ve yeşil alanların korunması konusunda vatandaşlardan da duyarlılık beklediklerini dile getirdi. Gürün Belediyesi tarafından gerçekleştirilen peyzaj ve çevre düzenleme çalışmaları sayesinde ilçe merkezi ile mahallelerdeki yeşil alanlar daha bakımlı ve modern bir görünüme kavuşurken, yapılan çalışmalar vatandaşlar tarafından da memnuniyetle karşılanıyor.



Benzer Haberler
Gürün’de Ot Biçme ve Peyzaj Çalışmaları Aralıksız Sürüyor
Gürün Müftülük Personeli ve Din Görevlileri Veda Yemeğinde Buluştu
Başkan Çiftçi’den MHP Genel Başkan Yardımcısına Ziyaret
ÇEDES Projesi Kapsamında Yıl Sonu Şenliği Düzenlendi
Jandarmadan Kızılay’a Anlamlı Kan Bağışı
Gürün’de Din Görevlilerine Yaz Kur’an Kursu Eğitim Semineri Yapıldı
Yeşil Gürün Yerel Eylem Grubu Tanıtım Programı Toplantısı Gerçekleştirildi
Kaymakam Özkan’dan Jandarma Teşkilatı’na Anlamlı Ziyaret